Football Memories

Samen voetbalherinneringen ophalen, dat is de essentie van FCE Football Memories. De FCE Foundation wil mensen weer bij elkaar brengen door middel van deze activiteit. FCE Football Memories richt zich op het voorkomen van eenzaamheid door betekenisvolle ontmoetingen tot stand te brengen. FCE Football Memories vind iedere 2de en 4de donderdag van de maand plaats in het Jan Louwers Stadion. De doelgroep van FCE Football Memories is ouderen (60-plussers). Zij ontmoeten elkaar in het stadion waar ze onder begeleiding van vrijwilligers herinneringen ophalen op basis van foto’s, videobeelden, plakboeken en een leuke quiz over het rijke voetbalverleden van FC Eindhoven.

FCE Football Memories is een extra activiteit waar deelnemers met plezier naar toe gaan. Tijdens deze bijeenkomsten kunnen zij nieuwe contacten opdoen maar ook samen emoties delen. FCE Football Memories kan bijdragen aan het voorkomen en verminderen van eenzaamheid onder ouderen. Een sessie duurt 90 minuten, met een kwartier ‘rust’. Voor de meeste deelnemers zijn sociale interacties als deze niet meer zo vanzelfsprekend. Het doel van dit initiatief is dan ook om de ouderen even uit de vertrouwde omgeving te halen om de sfeer en het gevoel van vroeger te herbeleven.

Dag en tijd: iedere 2de en 4de donderdag van de maand van 14.30 tot 16.15 uur
Locatie: Jan Louwers stadion, Charles Roelslaan 1, Eindhoven
Kosten: gratis

Interesse? Mail dan naar foundation@fc-eindhoven.nl of schrijf je met onderstaand formulier in