FC Robinstijn Fan of the Match

‘’Het mooiste geluk, is toch het geluk van een kind.’’

FC Eindhoven heeft de handen ineen geslagen met stichting FC Robinstijn. Stichting FC Robinstijn laat voetbalwensen in vervulling gaan van kinderen in de leeftijd 5 tot 18 jaar, die het verdienen om eens een dag in het zonnetje gezet te worden. Het gaat hierbij om kinderen die ernstig ziek zijn (geweest), kinderen met een lichamelijke of verstandelijke beperking, maar ook kinderen die om een andere reden een moeilijke periode doormaken. Samen met ouders, broertjes en zusjes even alles kunnen vergeten. Kinderen kijken vaak enorm op tegen hun voetbalhelden en hebben vaak de meest uiteenlopende voetbaldromen en wensen. Een ontmoeting met je grote idool, het bijwonen van een onvergetelijke wedstrijd of een kijkje achter de schermen bij je favoriete club? Voetbal is iets magisch!

Het initiatief ‘Fan of the Match’ vindt elke thuiswedstrijd plaats. Deze wensdag is een unieke belevenis voor jonge voetbalfans! De Fan of the Match krijgt een uniek kijkje achter de schermen, mag aan de hand van de scheidsrechter de wedstrijdbal naar de middenstip brengen, bekijkt de wedstrijd samen met zijn/haar familie op speciaal gereserveerde zitplaatsen en wie weet komen er na de wedstrijd nog spelers van FC Eindhoven langs voor foto’s en handtekeningen.

Zeker voor kinderen, die om welke reden dan ook, een moeilijke periode in hun leven moeten doormaken, kan een wensdag écht het verschil maken. Het geeft ze nieuwe kracht, energie en inspiratie om weer verder te kunnen gaan.

Datum en tijd: tijdens elke thuiswedstrijd van FC Eindhoven
Locatie: Jan Louwers stadion, Charles Roelslaan 1, Eindhoven

Wil jij ook iemand zijn voetbalwens in vervulling laten gaan? Meld diegene dan aan op de site van FC Robinstijn: https://www.fcrobinstijn.nl/aanmelden/