Persbeleid

Onze samenwerking met de media

FC Eindhoven hecht waarde aan een goede samenwerking met de media. Om zowel voor de voetbalclub als voor de media zaken goed te laten verlopen hebben wij onderstaand een aantal zaken op een rij gezet.

Accreditatie

NSP kaarthouders
Journalisten of fotografen, die in het bezit zijn van een NSP-kaart, dienen zich tenminste twee werkdagen voor de wedstrijd te accrediteren via de website van de NSP. Na ontvangst van de accreditatie wordt de aanvraag door de perschef van FC Eindhoven bevestigd dan wel afgewezen.

Overige accreditaties
Journalisten of fotografen, die in het bezit zijn van een AIPS kaart, KKD All Acces pas of geen perskaart hebben, dienen zich tenminste twee werkdagen voor de wedstrijd te accrediteren via: media@fc-eindhoven.nl. De aanvraag wordt door de perschef van FC Eindhoven bevestigd dan wel afgewezen.

Vermeld in de e-mail:
– Namen en functies van de te accrediteren personen
– Naam van het medium
– Soort medium (TV, Radio, schrijvende pers, fotograaf)

Website
Er worden alleen accreditaties verstrekt aan de officiële website van de bezoekende club of aan de website van de officiële supportersvereniging van de bezoekende club (geen supporterswebsites).

Parkeren
Gratis parkeren is mogelijk in de parkeergarage onder de Fontys Sporthogeschool naast het Jan Louwers Stadion.

Perscentrum
Onder de hoofdtribune, op de begane grond, is het perscentrum ingericht. Alleen personen in bezit van een NSP-kaart, of een door FC Eindhoven verstrekte dagperskaart hebben toegang tot deze ruimte. Vanaf 1,5 uur voor aanvang van de wedstrijd tot 2,5 uur na de wedstrijd bent u hier van harte welkom.

Fotografen
Fotografen kunnen hun hesje in het perscentrum afhalen. Toegang tot het speelveld via de grote poort bij de spelerstunnel.

Wifi
In het perscentrum en op de perstribune kunnen journalisten en fotografen gratis gebruikmaken van draadloos internet. Wachtwoord is verkrijgbaar in de perskamer.

Training
Indien anders aangegeven traint FC Eindhoven altijd op het hoofdveld van het Jan Louwers Stadion. Interview verzoeken voor na afloop van de training kunt u mailen naar media@fc-eindhoven.nl of telefonisch via 040-2112967.

Persconferentie
Na afloop van de wedstrijd is er geen persconferentie