Special Talents

FC Eindhoven heeft een samenwerking met Special Talents. Special Talents is een stichting met een maatschappelijk doel. Zij bieden voetbalactiviteiten aan voor kinderen van 8 jaar en ouder, die vanwege een bepaalde ontwikkelingsproblematiek niet bij een reguliere voetbalclub terecht kunnen. Er worden voetbalactiviteiten verzorgd voor kinderen die behoefte hebben aan extra ondersteuning en begeleiding. Deze activiteiten worden aangeboden op hun eigen niveau op een plek waar ze zich veilig voelen en helemaal zichzelf mogen zijn. FC Eindhoven stelt haar accommodatie beschikbaar aan Special Talents om te bouwen aan talent. Ook geven de spelers van het eerste elftal jaarlijks een clinic aan de deelnemers. De activiteiten staan onder leiding van trainers met een voetbaltechnische én pedagogische opleiding. Dit zijn trainers die al langere tijd als jeugdtrainer werkzaam zijn en kunnen putten uit een schat aan ervaring in het omgaan met (voetballende) kinderen. Voor, tijdens en na elke activiteit is er aandacht voor de persoonlijke situatie van alle deelnemers. De trainingen van Special Talents vinden elke woensdagmiddag plaats van 15.45 tot 17.00 uur in het stadion van FC Eindhoven.

Dag en tijd: woensdagmiddag van 15.45 tot 17.00 uur
Locatie: Jan Louwers stadion, Charles Roelslaan 1, Eindhoven
Kosten: deelnemen aan een losse activiteit kost €5,50. 1 serie van 10 activiteiten kost €54 euro, 2 series van 10 activiteiten kost €97 en 3 series van 10 activiteiten kost €139.

Voor meer informatie, neem contact op met Special Talents door een mail te sturen naar info@specialtalents.nl