Wedstrijdbezoek

Aan de Aalsterweg daar voelen wij ons thuis

Ga je naar een thuiswedstrijd van FC Eindhoven? Bereid je dan goed voor op een bezoek aan het Jan Louwers Stadion. Op deze pagina vind je alle praktische informatie die je nodig hebt om onze Blauwwitten te supporteren.

SEIZOENKAART 2023-2024
Onze Blauwwitten gaan ook dit seizoen weer meedoen om de Play-Offs voor promotie! Met overwinningen in het Jan Louwers Stadion tegen onder andere Willem II, Heracles en PEC Zwolle schreven we dit seizoen opnieuw geschiedenis! Het bezoekersaantal is ook dit seizoen weer flink gegroeid. Een groei die we graag doorzetten, samen met jou. Koop jouw seizoenkaart voor het seizoen 2023-2024 voor de Play-Offs en verzeker jezelf van jouw vaste plaats in het Jan Louwers Stadion voor het Keuken Kampioen Divisie-tarief. Ook mag je dan gratis naar de eerste Play-Offs wedstrijd in het Jan Louwers Stadion.

KAARTVERKOOP THUISWEDSTRIJDEN
Heb je geen vaste seizoenkaart maar bezoek je FC Eindhoven graag middels losse tickets? Dat kan. Twee weken voor elke thuiswedstrijd start de online kaartverkoop. Ook verkoopt FC Eindhoven wedstrijdtickets in het secretariaat binnen openingstijden en vanaf een uur voorafgaand aan de wedstrijd bij de stadionkassa’s. Op een online ticket ontvang je €1,- korting.

Afhankelijk van de tegenstander kan het zijn dat er bepaalde restricties worden opgelegd op de kaartverkoop. In ons ticketingsysteem wordt per wedstrijd aangegeven hoeveel tickets je per account kunt aanschaffen.

FCE Club Card
Wil je op regelmatige basis thuiswedstrijden van FC Eindhoven bezoeken, maar ben je niet in de gelegenheid om elke thuiswedstrijd aanwezig te zijn? Vraag dan een FCE Club Card aan! Met een FCE Club Card kun je (extra) tickets kopen voor wedstrijden met een clubcardverplichting. Een FCE Club Card is gratis en twee jaar geldig.

Waarom een FCE Club Card?
Voor steeds meer thuiswedstrijden van FC Eindhoven geldt een clubcardverplichting. Er gelden dan verkoopvoorwaarden waarbij het aantal kaarten per persoon gelimiteerd is. Met een FCE Club Card kun je dan bijvoorbeeld wel één of meerdere tickets kopen.

Indien je een seizoenkaart van FC Eindhoven hebt beschik je automatisch over een FCE Club Card. Met jouw seizoenkaart kun je ook (extra) tickets aanschaffen bij de meeste risicowedstrijden.

Ook uitwedstrijden bezoeken? Klik hier voor meer info.

BEREIKBAARHEID
Het Jan Louwers Stadion is op verschillende manieren te bereiken, bijvoorbeeld met auto, openbaar vervoer, fiets of te voet. We raden je altijd aan om op tijd naar het stadion te komen om drukte in het verkeer en bij de ingang(en) te voorkomen.

Parkeren
Wanneer je met de auto komt kun je parkeren op de grote parkeerplaats bij Hockeyclub Oranje-Rood op zo’n vijf minuten lopen van het stadion. Ook kun je parkeren op de grote parkeerplaats bij de schaatsbaan op zo’n 15 minuten lopen.

Openbaar vervoer
Aan de Theo Koolenlaan stopt de bus op 5 minuten lopen van het stadion. Op vertoon van je wedstrijdticket (seizoenkaart of e-ticket) kun je gratis met het busvervoer van Hermes reizen rondom de wedstrijd.

Fiets
Rondom het Jan Louwers Stadion zijn tal van mogelijkheden om de fiets te parkeren. Zo is er rondom de Fontys Sporthogeschool voldoende plaats en is er een kleine stalling bij de hoofdingang van het Jan Louwers Stadion.

STADIONPLATTEGROND