Awaydays

Reis onze Blauwwitters achterna

Blauwwitters die onze helden ook buiten het Jan Louwers Stadion willen aanmoedigen kunnen deelnemen aan auto- of busregelingen. Afhankelijk van de ontvangende club start ook de verkoop van uitwedstrijden twee wedstrijden van tevoren. Via onze nieuwspagina en social media ontvang je de laatste relevante informatie over de uitwedstrijden en de kaartverkoop.

Om een uitkaart aan te kunnen vragen dien je jezelf te registeren in onze ticketshop. Ticketverkoop voor uitwedstrijden is altijd persoonsgebonden, tickets zijn niet overdraagbaar. Bij de instapprocedure wordt hierop gecontroleerd middels een ID-check.

Om de uitwedstrijden voor iedereen zo toegankelijk en veilig mogelijk te laten verlopen dienen er enkele gedragsregels nageleefd te worden. Deze regels zijn hier te lezen.

Samen voor onze club!