FCE Kids

Voor de jongste Blauwwitters!

Maak kennis met FCE KIDS! De kidsclub van FC Eindhoven. Met mascotte Woutje en onze spelers organiseren we leuke activiteiten voor kids tussen 0 en 12 jaar. FCE KIDS is er om het Blauwwitte voetbalgevoel bij de jongste Blauwwitters tot leven te laten komen. Samen supporteren we FC Eindhoven!

Dit is FCE KIDS
Een lidmaatschap bij FCE KIDS is inclusief seizoenkaart voor alle thuiswedstrijden van FC Eindhoven in het Jan Louwers Stadion. Gedurende het seizoen organiseren we activiteiten voor de 0 tot 6 jaar kids en voor kids tussen de 7 en 12 jaar. Een lidmaatschap bij FCE KIDS is inclusief:

• Seizoenkaart voor alle thuiswedstrijden
  • Een welkomstcadeau
  • Meerdere evenementen per seizoen
  • Kans op een plekje in de line-up
  • Mails van Woutje en onze spelers
  • Een voucher van 15% korting in de fanshop
  • Je eigen FCE KIDS-pas
  • En meer…

Lid worden van FCE KIDS?
Een lidmaatschap van FCE Kids kost slechts €19,09 per seizoen. Aanmelden kan via onderstaande button, selecteer het 0 t/m 12 jaar seizoenkaarttype in de shop. Tot snel in het Jan Louwers Stadion!