Samen op de fiets, naar (Jong) PSV

Tickets Jong PSV – FC Eindhoven in de verkoop

Vrijdagavond 19 mei sluit FC Eindhoven de competitie af met een uitwedstrijd in eigen stad. Op De Herdgang is stadgenoot Jong PSV de tegenstander. Er zijn nog ongeveer 80 tickets beschikbaar voor het uitvak aan de Oirschotsedijk. Speciaal voor deze wedstrijd organiseren wij een speciale ‘fietscombi’!

Normaal gesproken bieden wij bus- en autotickets aan voor de uitwedstrijden. Jong PSV -uit is echter een speciale gelegenheid om een ander vervoersmiddel uit de kast te trekken. De afstand tussen het Jan Louwers Stadion en De Herdgang is slechts acht kilometer en is in een half uurtje te fietsen. Samen op de fiets naar Jong PSV! Wil je op een andere manier naar Strijp? Dat is uiteraard ook mogelijk.

Tickets voor het uitvak kosten slechts €5,- en zijn alleen te koop bij het secretariaat. Het secretariaat is elke dag van 09:00 tot 17:00 geopend. Op de dag van de wedstrijd is het tot 18:00 mogelijk om tickets te kopen!