Programma voorbereiding 2022-2023

Op zaterdag 25 juni starten de mannen van Rob Penders aan de voorbereiding op het nieuwe seizoen. Om 11.00 uur vindt de eerste training plaats in het Jan Louwers Stadion. In aanloop naar de start van de Keuken Kampioen Divisie op 5 augustus werkt FC Eindhoven enkele oefenwedstrijden af. In de week van 11 juli beleggen de Blauwwitten een trainingskamp van vier dagen in het Gelderse Heelsum.

In de voorbereiding treft FC Eindhoven verschillende tegenstanders uit binnen- en buitenland. Er staat een thuiswedstrijd gepland tegen Jong PSV, informatie over kaartverkoop volgt. Daarnaast zullen de Blauwwitten het opnemen tegen RBC Roosendaal, Lierse SK, PSV, NAC Breda en Beerschot.

DagDatumTijdWedstrijdLocatieTickets
WO6 juli19.00 uurRBC Roosendaal – FC EindhovenAtik Stadioninfo volgt
ZA9 juli16.00 uurFC Eindhoven – Jong PSVJan Louwers Stadioninfo volgt
ZA 16 juli19.00 uurLierse SK – FC EindhovenKFC Heidebloem, Pulderbosinfo volgt