FC Eindontwerp 5

Deze week is het de beurt aan Stephan van de Kimmenade

‘FC Eindontwerp’. Een supporters-initiatief uit de creatieve hoek van het Jan Louwers Stadion met een heel eenvoudig concept; elk thuiswedstrijd-affiche van dit seizoen wordt door verschillende vormgevers/kunstenaars, uit designstad Eindhoven, ontworpen. Deze week het affiche voor de vijfde thuiswedstrijd van dit seizoen door Stephan van de Kimmenade.

Stephan is een grafisch ontwerper van het zuiverste ras en van jongs af aan. Keeper in zijn tienerjaren en nog altijd voorzien van een fanatiek voetbalhart. Wonend en werkend in onze stad staat hij sinds kort de Blauwwitten bij op het gebied van merkstrategie. Een perfecte combi voor het creëren van één van de affiches uit de serie ‘FC Eindontwerp’, FC Eindhoven – FC Dordrecht.