FC Eindontwerp 17

‘FC Eindontwerp’. Een supporters-initiatief uit de creatieve hoek van het Jan Louwers Stadion met een heel eenvoudig concept, elk thuiswedstrijd-affiche van dit seizoen wordt door verschillende vormgevers/kunstenaars, uit designstad Eindhoven, ontworpen. Het affiche, voor al weer de zeventiende thuiswedstrijd van dit seizoen, is gemaakt door de tweede ontwerpster in deze serie, Kris van Gendt.

Kris is Stratumse in hart en nieren. Na Stratum belandde ze in de Edisonstraat in Woensel West en tegenwoordig woonachtig op de grens van Gestel en Strijp. Kris heeft een grafische achtergrond en is op dit moment afstuderende als beeldend kunstenaar. Voor eeuwig heel hard roepende dat Eindje Gramma haar stad is en in al die wijken nog nooit teleurgesteld door haar ‘fijne Einhovense mens’.