Bezoekersinformatie FC Eindhoven – MVV Maastricht

Feestavond in Café1909!

Vanavond treft FC Eindhoven de Sterrendragers uit Maastricht. In het eigen Jan Louwers Stadion wordt om 20:00 afgetrapt. Rondom de wedstrijd wordt het een en ander georganiseerd.

Een half uur eerder dan gebruikelijk (18:30) opent het Jan Louwers Stadion haar poorten en ook Café1909 opent dan haar deuren. Vanaf dat moment wordt er in het supporterscafé een feestje georganiseerd. DJ Yorden zal hierbij optreden in het café.

Na de wedstrijd gaat het feest verder in Café1909. Zanger William Koren zal na de wedstrijd een optreden geven. Om het feest compleet te maken, zijn de eerste twee vaten bier na 22:00 gratis!

Uiteraard is de fanshop ook vanaf 18:30 geopend. Nog geen tickets voor vanavond? Deze zijn hier online te bestellen of vanavond te koop aan de stadionkassa’s. Deze bevinden zich naast de supportersingang en de fanshop.

Op naar een mooie voetbalavond aan de Aalsterweg!

Maandagavond speelt FC Eindhoven de uitwedstrijd tegen Almere City FC. Bustickets voor deze wedstrijd zijn hier te koop. Liever met de auto naar Almere? Deze tickets zijn (ook vanavond) te koop bij het secretariaat!