Belangrijke bezoekersinformatie FC Eindhoven – NAC Breda

Speel hier de MatchDay Quiz!

Vanavond vindt de Brabantse kraker tussen FC Eindhoven en NAC Breda plaats. De confrontatie tussen de huidige nummers zeven en acht van de ranglijst belooft erg spannend te worden met het einde van het seizoen in zicht. Het Brabantse onderonsje zal om 20:00 uur worden afgetrapt in een goed gevuld Jan Louwers Stadion. Dus zorg ervoor dat je op tijd aanwezig bent!

Doe mee aan de ‘Eindhoven zal weten’-MatchDay Quiz! Klik hier om jouw kennis over FC Eindhoven – NAC te testen!

De poorten van het Jan Louwers Stadion gaan vanaf 19:00 uur open voor publiek. Ook opent de Fanshop op dit tijdstip. Hier kun je, zoals altijd, terecht voor alle nieuwe FCE merchandise. Én na afloop van de wedstrijd vindt er een optreden van zanger Gio plaats in Café1909!

De online ticketverkoop is nog altijd lopende, maar kent wel een FCE Club Card verplichting. Deze is makkelijk en gratis aan te vragen in de ticketshop (dit kan alleen als je geen Club Card hebt bij een andere club). Vanaf 19:00 uur zullen de stadionkassa’s geopend zijn voor ticketverkoop. Aan de stadionkassa’s worden alleen kaarten verkocht aan personen met een geldig identiteitsbewijs.

Goede reis en tot straks!