Van Rosmalen op huurbasis naar SV Blauw Geel ’38

Veel succes in Veghel, Mitchel!

Mitchel van Rosmalen (22) verlaat FC Eindhoven en komt het restant van dit seizoen op huurbasis uit voor SV Blauw Geel ’38. Het contract van de middenvelder loopt eind dit seizoen af.

Van Rosmalen kwam in 2020 over van KRC Genk naar FC Eindhoven en tekende in 2021 zijn eerste profcontract. Afgelopen seizoen kwam Van Rosmalen op huurbasis uit voor VV UNA. In totaal speelde de Helmonder tot nu toe 54 wedstrijden in het eerste van FC Eindhoven.

Technisch manager Marc Scheepers: “Mitchel kwam afgelopen zomer, na een verhuur aan UNA, terug bij ons als een meer volwassen speler. Toch bleef het uitzicht op speeltijd beperkt in de eerste seizoenshelft en is een verhuur op dit moment de beste optie voor hem.”

Mitchel van Rosmalen: “Bij FC Eindhoven heb ik mijn eerste stappen kunnen zetten in het betaald voetbal en daar ben ik de club dankbaar voor. Op dit moment is deze kans bij Blauw Geel een mooie uitdaging om meer minuten te maken.”

Veel succes in Veghel, Mitchel!