Twee thuiswedstrijden in drie dagen voor FCE

Jong Ajax-thuis en ADO Den Haag-thuis in de verkoop

Komend weekend speelt FC Eindhoven twee thuiswedstrijden. Op vrijdagavond is Jong Ajax de tegenstander en maandagavond komt ADO Den Haag op bezoek in het Jan Louwers Stadion. Haal nu je tickets!

Voor het duel met Jong Ajax zijn er geen restricties. Tickets voor dit duel zijn te vinden in de ticketshop. Op vrijdagavond zullen de stadionkassa’s geopend zijn vanaf 18:45. Let op. Tickets zijn aan de kassa een euro duurder dan online.

Voor de wedstrijd tegen ADO Den Haag gelden wel restricties. Er is een 1 op 1 verkoop voor FCE Club Card houders. Seizoenkaarthouders kunnen een extra ticket kopen in de ticketshop. Heb je nog geen FCE Club Card, vraag deze dan gratis aan in de ticketshop! Hierna kun je een ticket bemachtigen voor het duel met de Hagenezen.