Ticketinformatie Play-Off Ronde 1

Belangrijke info over de eerste Play-Offs ronde!

FC Eindhoven gaat de Play-Offs in! De Blauwwitten hebben zich via de reguliere competitie geplaatst voor het toetje van de Keuken Kampioen Divisie. Vrijdag speelt FC Eindhoven de laatste speelronde, daarna is pas helemaal duidelijk wanneer en tegen wie de ploeg van Rob Penders het gaat opnemen. In dit bericht alle ticketinformatie voor Ronde 1.

Mogelijke scenario’s
Op de laatste speeldag van het reguliere seizoen is er nog een aantal scenario’s mogelijk waar de Blauwwitten voor spelen. FC Eindhoven bezet momenteel de achtste plaats in de KKD. Wanneer FCE als achtste eindigt wordt er op maandagavond 22 mei al thuis gespeeld. Wanneer de Blauwwitten op een zesde of zevende plaats eindigen is de speeldatum voor de thuiswedstrijd dinsdag 23 mei. Theoretisch is een vijfde plaats ook nog haalbaar, dan speelt FCE eerst uit en daarna thuis. De speeldatum voor deze thuiswedstrijd wordt dan zaterdag 27 mei. Houdt onze kanalen goed in de gaten vrijdagavond voor het definitieve speelschema.

Voorverkoop seizoenkaarthouders
Nog niet verlengd?
Dinsdag 16 mei start de verkoop voor seizoenkaarthouders die de seizoenkaart nog niet verlengd hebben voor het nieuwe seizoen. Seizoenkaart nog niet verlengd? Doe dit dan voor vrijdag 19 mei en verzeker jezelf van een gratis ticket voor de eerste ronde van de Play-Offs! De duur van deze actie is afhankelijk van de definitieve speeldatum van de thuiswedstrijd in de 1e ronde. Klik hier om te verlengen.

Let op! Na het verlengen van de seizoenkaart kan het een dag duren voordat het gratis ticket voor de eerste ronde van de Play-Offs in de shop klaar staat.

Al wel verlengd?
Fijn dat je er weer bij bent in het nieuwe seizoen! Seizoenkaarthouders die al wel verlengd hebben kunnen vanaf dinsdag 16 mei in de ticketshop een gratis ticket ophalen. Let op! Je moet zelf je ticket bevestigen in de ticketshop, daarna ontvang je het ticket via de mail. Haal hier je ticket op. Hierover ontvangen deze supporters ook persoonlijk bericht via de mail.

Jouw eigen seizoenkaartstoel van het seizoen 2022-2023 is voor deze wedstrijd gereserveerd, deze reservering vervalt op zaterdag 20 mei om 12.00 uur. Daarna gaan deze stoelen in de vrije verkoop. Zorg er dus voor dat je je ticket op tijd bevestigd!

Voorverkoop Club Card houders en vrije verkoop
Supporters met een FCE Club Card kunnen vanaf woensdag 17 mei één ticket kopen voor Play-Offs Ronde 1. Vanaf donderdag 18 mei start de vrije verkoop. Let op! De seizoenkaartplaatsen zijn dus gereserveerd tot zaterdag 20 mei en komen daarna in de vrije verkoop.

Tickets zijn online verkrijgbaar en bij het secretariaat van het Jan Louwers Stadion binnen openingstijden.

Online ticketprijzen Play-Offs Ronde 1
0-12 jaar: €6,-
13-17 jaar: €9,-
18-24 jaar: €13,-
25+ jaar: 17,-

Vragen en/of opmerkingen over de eerste ronde van de Play-Offs? Mail dan naar ticketing@fc-eindhoven.nl.