Speel mee Piekschieten

Maak kans op een VIP-experience voor vier personen!

Kerst staat voor de deur en kerst wordt bij FCE dit jaar nóg leuker! Altijd al gedroomd om in de spotlight te staan in het Jan Louwers Stadion? Dit jaar krijg jij de kans om in de rust van FC Eindhoven – Jong Ajax jouw skills te tonen aan het publiek middels PIEKSCHIETEN! Verzamel jij de meeste punten met PIEKSCHIETEN? Dan win jij een VIP-experience voor vier personen bij FC Eindhoven.

PIEKSCHIETEN bestaat uit twee rondes: vanaf nu kun je in ronde 1 online meedoen aan onze game waarna de online winnaars van ronde 1, in ronde 2 mogen Piekschieten op de heilige grasmat van het Jan Louwers Stadion voor de finale. Wie tijdens de finale in het Jan Louwers Stadion de meeste punten weet te pakken wint een VIP-Arrangement bij FC Eindhoven.

De VIP-experience voor vier personen omvat het volgende:

• Vervoerservice
  • Diner bij restaurant De Leemerhoef
  • Tickets voor een wedstrijd van FCE in de businessclub
  • Meet & Greet met spelers
  • Wedstrijdshirt gesigneerd door de selectie

Piekschieten wordt mede mogelijk gemaakt door De Leemerhoef!