Sluit het jaar af bij FC Eindhoven!

Neem 3 extra mensen mee naar Jong Ajax

Nog twee thuiswedstrijden tot de winterstop: een mooi bekeraffiche tegen Fortuna Sittard en een nog één KKD-duel in het kerstweekend! Samen met jullie gaan we voor een mooie afsluiting van 2023.

FC Eindhoven – Fortuna Sittard
Op dinsdag 19 december komt Eredivisionist Fortuna Sittard naar Eindhoven voor het onderlinge treffen in de TOTO KNVB Beker. Seizoenkaarthouders kunnen een ticket aanschaffen voor een gereduceerd tarief van €5,-. Voor de overige publiekstribune plaatsen zijn de reguliere ticketprijzen van kracht.

FC Eindhoven – Jong Ajax
Op zaterdag 23 december sluiten we het jaar gezamenlijk af met een thuiswedstrijd tegen Jong Ajax. Op de vooravond van kerst bieden we seizoenkaarthouders op de publiekstribune de kans om 3 extra Blauwwitters gratis mee te nemen naar het Jan Louwers Stadion.

Vragen en/of opmerkingen? Mail naar ticketing@fc-eindhoven.nl.