Klinkende oefenzege voor Blauwwitten tegen VV Gemert

Pjotr Kestens en Tibo Persyn maakten hun rentree na maanden van herstel

FC Eindhoven heeft vrijdag een oefenwedstrijd in het Jan Louwers Stadion met 5-0 gewonnen. Namens de Blauwwitten scoorden Joey Sleegers, Evan Rottier, Collin Seedorf, David Garden en Tyrese Simons. Pjotr Kestens en Tibo Persyn maakten hun rentree na maanden van herstel.

De Blauwwitten werken maandag nog een besloten wedstrijd af richting de herstart van de Keuken Kampioen Divisie. Dan reist de ploeg van Weijs af naar Duitsland voor een treffen met MSV Duisburg. Op vrijdag 12 januari staat de competitiewedstrijd tegen Roda JC op het programma.

Borgmans, Seedorf (62. T. Simons), Dorenbosch (62. Limouri), Amevor (62. Rego), Wouters (62. Deenen), Ogenia (72. Persyn), Van Doorm (72. Kestens), Kökcü (62. Swerts), S. Simons (62. El Bouchataoui), Sleegers (45. Muller), Rottier (45. Garden).

Fotografie: Luca Engelbracht