FC Eindhoven loopt tegen nederlaag in Duisburg aan

Limouri redde de eer voor de Blauwwitten door in de slotfase te scoren

FC Eindhoven heeft maandag tegen MSV Duisburg een behoorlijke oefennederlaag geleden, met een 6-1 nederlaag keerde de selectie terug naar Eindhoven. Farouq Limouri redde de eer voor de Blauwwitten door in de slotfase te scoren.

De besloten oefenwedstrijd op het trainingscomplex was de afsluiting van de winterstop voor de Blauwwitten en diende als laatste voorbereiding voor de hervatting van de competitie op vrijdag 12 januari tegen Roda JC. Reis jij met ons mee naar Limburg, klik hier voor tickets!

Scoreverloop: 5. Fleckstein 1-0, 12. Kölle 2-0, 18. Spieler 3-0, 55. Inanoglu 4-0, 66. Bakir 5-0, 78. Bakir 6-0, 88. Limouri 6-1.

FC Eindhoven: Brondeel, Seedorf (62. T. Simons), Amevor (76. van Aarle), Wouters (76. Limouri), Dorenbosch (76. Bancken), Ogenia (36. Rego), Van Doorm (76. van Eijndhoven), S. Simons (76. Deenen), Kökcü (76. Swerts), El Bouchataoui (76. Kestens), Garden

Fotografie: Luca Engelbracht – FC Eindhoven