Clubupdate: Horeca

Middels een regelmatige clubupdate brengen we eenieder graag op de hoogte over de laatste ontwikkelingen.

FC Eindhoven is als club altijd in beweging en met verschillende stakeholders zetten we samen stappen in de juiste richting. De Blauwwitten bouwen op alle clubonderdelen verder aan een succesvolle toekomst. Middels een regelmatige clubupdate, waarin telkens een bepaald onderdeel centraal staat, brengen we eenieder graag op de hoogte over de laatste ontwikkelingen. Deze eerste clubupdate staat in het teken van Horeca.

Nieuwe horecamanager
FC Eindhoven heeft afscheid genomen van horecapartner YveY, welke verantwoordelijk was voor het uitbaten van alle horecaruimtes en -punten in het Jan Louwers Stadion. Vanaf het seizoen 2023-2024 hebben de Blauwwitten een horecamanager in dienst genomen die namens FC Eindhoven met zijn team de businessruimte en supportershome uit gaat baten.

Supporterscatering
Voor de horecapunten in de hoeken van het stadion, waaronder Café 1909 valt, is een samenwerking aangegaan met Melis-Events. Melis-Events is een Belgische partij met ruim 45 jaar ervaring in het vak. Samen met deze partij wordt kritisch gekeken naar de uitgiftepunten in het stadion, zullen waar nodig extra horecapunten worden gecreëerd en is er extra aandacht voor een prettige horecabeleving. Concreet wordt de barcapaciteit in de hoek van vak J en K vergroot en wordt dit momenteel ook onderzocht voor Café 1909 om zo op piekmomenten rondom een wedstrijd beter ingericht te zijn. De intentie is om met een herkenbaar en ervaren horecateam te werken.

Recent heeft met een afvaardiging van de supporters, SLO, club en horecapartner een kennismaking plaatsgevonden in Café 1909 waar ervaringen en ideeën met elkaar zijn gedeeld. Hier is de intentie uitgesproken om op regelmatige basis met elkaar te blijven sparren om van onder andere Café 1909 weer een gezellig café te maken voor jong en oud.

Businesscatering
De businessruimte in het Jan Louwers Stadion is vanaf het seizoen 2023-2024 weer in eigen beheer van de club. Op wedstrijddagen worden onze businessclubleden met open armen ontvangen door een herkenbaar team. Net als bij de supporterscatering zal er ook meer aandacht zijn voor een prettige horecabeleving in de businessruimte.

Ook buiten wedstrijddagen om zijn de businessruimtes van het Jan Louwers Stadion een unieke locatie voor vergaderingen, seminars, feesten & partijen en nog veel meer! Benieuwd naar de mogelijkheden? Neem dan contact op met onze commerciële afdeling via commercie@fc-eindhoven.nl.