Club licht opties Kokcu en Borgmans, is in gesprek met Amevor en zegt aflopende contracten op

FC Eindhoven heeft de opties in de contracten van Ozan Kökcü en Jort Borgmans gelicht, het duo ligt nu vast tot respectievelijk medio 2025 en 2026. Daarnaast heeft de club de aflopende contacten geheel volgens de geldende CAO bepalingen voor 1 april opgezegd.

De opties in de contracten van Justin Ogenia, Pjotr Kestens, Mitchel van Rosmalen en Rodrigo Rego zijn niet gelicht. Ook heeft de club de aflopende contracten van Sven van Doorm en Jasper Dahlhaus formeel opgezegd. Met aanvoerder Mawouna Amevor is de club in gesprek om het aflopende contract te verlengen.

Technisch manager Marc Scheepers licht toe: “In persoonlijke gesprekken hebben we de afgelopen weken samen met de technische staf het perspectief van de desbetreffende spelers kenbaar gemaakt. We geven onze spelers graag zo snel mogelijk duidelijkheid. Overigens betekent een formele opzegging niet direct dat deze spelers de club gaan verlaten.”