Benefietdiner FC Eindhoven en Jumpstart040

Vrijdag 28 april organiseert de FC Eindhoven Foundation in samenwerking met Jumpstart040, Fab28 en HelloFresh een benefietdiner, voorafgaand aan de wedstrijd FC Eindhoven – Jong FC Utrecht. Met de opbrengsten gaat Jumpstart040 een onvergetelijke middag in de zomer organiseren voor kinderen uit de regio.

Jumpstart040 is een stichting met een sterk sociaal maatschappelijk karakter, die mensen met een afstand tot de arbeidsmarkt begeleidt naar werk en zelfstandigheid. Dat doen zij samen met het team van het wijkcentrum Fab28 in Stratum. Samen koken zij met deelnemers, waarbij vooral producten worden gebruikt die anders verspild zouden worden. Een groot gedeelte van dit bereide voedsel wordt gedoneerd aan initiatieven in de directe omgeving, zoals aan dak & thuislozen, minima, ouderen, kortom daar waar nodig.

Een deel van de producten die niet uitgeleverd worden, worden door HelloFresh wekelijks gedoneerd aan Jumpstart. Zo gaan ze samen verspilling van voedsel en talent tegen en creëren zij een keten van positiviteit.

HelloFresh is een leverancier van maaltijdboxen. Ze bieden een flexibel lidmaatschap waarmee klanten wekelijks een box met gezonde recepten en verse ingrediënten thuis bezorgd krijgen.

Kosten voor deelname aan het diner zijn €55. Voor meer informatie kun je altijd contact opnemen met commercie@fc-eindhoven.nl