Belangrijke bezoekersinformatie bekerwedstrijd FCE-Fortuna Sittard

Vanavond nemen de Blauwwitten het thuis op tegen Fortuna Sittard. De volgende ronde van het TOTO KNVB Beker toernooi is de inzet. In dit bericht alle belangrijke informatie op een rijtje voor bezoekers van het Jan Louwers Stadion.

Parkeren in P+R
Zoals reeds gecommuniceerd gaat de grote parkeerplaats tussen FCE en Oranje-Rood op de schop. Het is nu (tijdelijk) mogelijk om gratis gebruik te maken van de P+R aan de Aalsterweg op 10 minuten lopen van het stadion. Lees hier meer over het parkeren in de P+R.

Geen toegang met FCE App
Het is bij de bekerwedstrijd tegen Fortuna Sittard niet mogelijk om met de FCE App het stadion te betreden. Dit komt omdat de seizoenkaart vanavond niet geldig is en deze zijn ingeladen in de FCE App. In de toekomst is het ook mogelijk om met een los ticket met de FCE App het stadion te betreden. Meer informatie volgt.

Vanaf vanavond is het mogelijk om bij de horecapunten statiegeld terug te vragen met een hardcup of token. Dit kan zowel via pin als contant. Het retourbedrag via pin is €1,75 vanwege de transactie-afdracht.

Op naar een mooie voetbalavond in het Jan Louwers Stadion. Tot vanavond!

Nog geen ticket(s)? Klik hier!