Van Schuppen voegt zich bij Blauwwitten

Boris van Schuppen (22) voegt zich bij de Blauwwitten. De middenvelder komt over van NAC en heeft voor een jaar getekend. De club heeft een optie om dat contract met een jaar te verlengen.

Van Schuppen is geboren en getogen in Breda en kwam op jonge leeftijd in de jeugdopleiding van NAC Breda terecht. De aanvallende middenvelder doorliep alle jeugdelftallen van de Bredase club en maakte in 2021 zijn debuut in het profvoetbal. Van Schuppen speelde in totaal 58 wedstrijden in het eerste van NAC en wist zes doelpunten en zes assists af te leveren.

Technisch manager Marc Scheepers licht de komst van Van Schuppen toe: “We volgden Boris al een tijdje op de voet als talentvolle aanvallende middenvelder. Hij heeft bij NAC de eerste stappen gezet richting het betaald voetbal en wij denken dat hij hier zijn verwachting kan inlossen.”

Welkom in Eindhoven, Boris!

Boris is erbij! Jij ook? Bestel een seizoenkaart hier!