Ticketinformatie RBC Roosendaal, Jong PSV en Lichtstadderby

De Blauwwitten beginnen deze week aan de oefencampagne op weg naar de competitiestart. Deze woensdag staat de uitwedstrijd tegen RBC Roosendaal op het programma alvorens de ploeg van Rob Penders het opneemt tegen Jong PSV (thuis), Lierse SK (uit) en PSV (uit).

Seizoensopener in Roosendaal
Woensdagavond opent FCE het seizoen met een oefenwedstrijd in het Atik Stadion, op het vernieuwde kunstgras is RBC de tegenstander. Uiteraard zijn ook Blauwwitters welkom in Roosendaal, tickets zijn aan de kassa te koop bij het stadion. De prijs bedraagt €5,-, voor kinderen t/m 12 jaar €2,50.

Jong PSV op bezoek in het Jan Louwers Stadion
De kaartverkoop voor de thuiswedstrijd tegen Jong PSV is van start. De ticketprijs voor volwassenen bedraagt €5,-, jeugd onder de 18 mag gratis naar binnen. De vakken N, O en P zijn beschikbaar, de Noud van Melis Tribune blijft gesloten. Let op: iedere bezoeker dient een ticket aan te vragen via de ticketshop.

FCE op bezoek in België
Op zaterdag 16 juli trekken de Blauwwitten de grens over wanneer de wedstrijd tegen Lierse SK op het programma staat. Op het terrein KFC Heidebloem Pulderbos wordt om 19.00 uur afgetrapt. Ticketinformatie voor deze wedstrijd volgt.

Lichtstadderby in het Philips Stadion
Dit seizoen wordt de mooie traditie van de Lichtstadderby weer in ere hersteld. Dinsdag 19 juli spelen FC Eindhoven en PSV om de befaamde Lichtstadtrofee in het Philips Stadion. Tickets voor dit duel zijn via PSV verkrijgbaar, de vrije verkoop voor deze wedstrijd is van start. Klik hier voor tickets!

Klik hier voor het hele programma in de voorbereiding. Ben jij volgend seizoen ook Blauwwitter? Bestel je seizoenkaart 2022-2023 direct! Klik hier!