Wat is jouw mooiste Blauwwitte moment?

Help ons mee om de mooiste verhalen te verzamelen

Het seizoen 2024-2025 is niet zomaar een seizoen. Dit seizoen staat onder andere in het teken van 90 jaar Jan Louwers Stadion én 115 jaar FC Eindhoven en dat laten we niet onopgemerkt voorbij gaan. Iedere Blauwwitter heeft zijn of haar eigen Blauwwitte verhaal, die verhalen samen maken de club tot wat het vandaag de dag is. De komende weken gaan we op zoek naar de mooiste Blauwwitte momenten in het Jan Louwers Stadion en (ver) daarbuiten!

Zoveel Blauwwitte momenten die we tot leven willen brengen, maar dat kunnen we niet alleen. Wat is jouw mooiste Blauwwitte moment? Duizenden thuiswedstrijden, ontelbaar aantal doelpunten voor en tegen ;), awaydays door heel het land, winst en verlies. Het legioen gaat altijd mee! Het kwam allemaal voorbij bij FC Eindhoven. Iedere Blauwwitter heeft zijn of haar eigen verhaal. Of je er al jaren bij bent of pas net komt kijken. Alle verhalen samen maken ons de Club van Goei Volk.

Help jij ons mee om de mooiste verhalen te verzamelen?