Voorbereiding 2024-2025: oefenwedstrijden tegen NAC, PSV en Lierse

Eerste training op donderdag 27 juni

De Blauwwitten beginnen de voorbereiding op het nieuwe seizoen op donderdag 27 juni met de eerste training om 10.30 uur in het Jan Louwers Stadion. FC Eindhoven werkt in aanloop naar de seizoenstart in het weekend van 9 augustus oefenwedstrijden af tegen clubs uit onder andere de Keuken Kampioen Divisie en Eredivisie.

Een van de eerste oefenwedstrijden wordt gespeeld tegen kersverse Eredivisionist NAC Breda alvorens de Blauwwitten in het Philips Stadion aantreden tegen PSV voor de jaarlijkse Lichtstadderby op 24 juli. Na de stadsderby treft FCE nog Blauw-Geel ’38, Lierse K en SV Venray.

FC Eindhoven maakt later meer bekend over het bezoeken van wedstrijden in de voorbereiding. Ook kunnen er nog wedstrijden toegevoegd worden aan het programma.

DagDatumTijdWedstrijdLocatieTickets
Donderdag27 juni10.30Eerste trainingJan Louwers Stadion
Zaterdag6 juli12.00FC Eindhoven – TOP OssJan Louwers Stadion
Dinsdag9 juli17.00FC Eindhoven – Ghana U20Jan Louwers StadionGratis toegang