Verlengperiode seizoenkaart loopt af & overgang naar nieuw systeem

Over enkele dagen loopt de verlengperiode van de seizoenkaarten af. Per 1 juli 2024 vervalt de reservering voor de seizoenkaarthouders van het seizoen 2023-2024. Om zeker te zijn dat je jouw plek behoudt is het dus van belang om voor aanstaande maandag te verlengen. Verleng hier jouw seizoenkaart!

Per 1 juli maakt FC Eindhoven de overstap naar een nieuw ticketingsysteem genaamd Tymes4. Vanwege de integratie is het vanaf 1 juli tot 3 juli niet mogelijk om een seizoenkaart aan te schaffen. Vanaf woensdag 3 juli is het nieuwe platform live. Seizoenkaarthouders en ClubCardhouders ontvangen in juli een persoonlijke mail met daarin informatie over het nieuwe platform. Seizoenkaarthouders en ClubCardhouders dienen in het nieuwe systeem een nieuw wachtwoord aan te maken. Dat doe je via de volgende stappen:

1. Klik onder ‘Eerste keer inloggen’ op ‘Account aanmaken’;
  2. Kies hier voor ‘Ik ben bekend bij de club’;
  3. Hier vragen we jouw relatienummer (begint met 93, 27, 76 of met een E) en postcode in te vullen
  4. Klik op ‘Controleren’
  5. Controleer jouw persoonlijke gegevens en vul aan waar nodig, e-mailbevestiging is verplicht om door te kunnen gaan
  6. Klik op ‘Registratie voltooien’