Ticketverkoop eerste Play-Off ronde zaterdag van start!

Volgende week barst de strijd in de Play-Offs om promotie los! De Blauwwitten spelen eerst een uitwedstrijd, vrijdag of zaterdag staat de eerste thuiswedstrijd op het programma. Zaterdagochtend om 10.00 uur start de online verkoop voor deze thuiswedstrijd.

Bestel je seizoenkaart 22-23 voor de Play-Offs!
Bestel nu jouw seizoenkaart 22-23 vóór de Play-Offs en verzeker jezelf van het Keuken Kampioen Divisie tarief! Daarnaast bezoek je de eerste thuiswedstrijd in de Play-Offs gratis. Blauwwitters die al een seizoenkaart 22-23 hebben, ontvangen begin volgende week een e-ticket voor deze wedstrijd. Heb je nog geen seizoenkaart 22-23? Bestel die dan snel en verzeker jezelf van jouw plaats in het Jan Louwers Stadion tijdens de Play-Offs én het seizoen 22-23!

Extra kassaverkoop bij het stadion
Deze week zal het secretariaat van het Jan Louwers Stadion extra geopend zijn voor ticketverkoop op woensdag 11 mei en donderdag 12 mei tot 20.00 uur. Vergeet je identiteitsbewijs niet! Op de wedstrijddag zijn de kassa’s bij stadion anderhalf uur voor de wedstrijd geopend.

Bij vragen en/of opmerkingen kun je terecht bij onze ticketingafdeling via ticketing@fc-eindhoven.nl of 040 211 2967.