Ticketinformatie FC Eindhoven – Hovocubo

Morgenavond staat de eerste wedstrijd voor het landskampioenschap zaalvoetballen op het programma! De Blauwwitters strijden tegen Hovocubo om dé prijs van het seizoen.

Play off
FC Eindhoven en Hovocubo spelen in een best-of-three systeem. Iedere wedstrijd van de best-of-three zal een winnaar kennen, desnoods na verlenging en penalty’s. Spektakel is dus gegarandeerd! Het team dat 2 keer wint is kampioen van Nederland.

FC Eindhoven heeft zich inmiddels 5 keer bekroond als Nederlands kampioen. Mede door het behalen van de KNVB-beker (4X), de Supercup (4X) en de BeneCup (1x, bekerwinnaars België en NL) is FC Eindhoven de meest succesvolle club van Nederland. De Eindhovense zaalvoetballers zullen er alles aan doen om wederom op internationaal niveau te mogen acteren. Een kampioenschap geeft namelijk een ticket tot de UEFA Champions League.

Kaartverkoop is gestart
De kaartverkoop is inmiddels in volle gang. Verzeker u van spektakel door online een kaartje te kopen via de FC Eindhoven ticketshop: https://shop.ticketing.cm.com/fceindhoven/
LET OP! U koopt een zitplek in het Indoor Sportcentrum Eindhoven en niet in het Jan Louwers stadion. De stoelen zijn niet plaatsgebonden.

Vrijdag 10 juni | 20:00
FC Eindhoven – Hovocubo