Ticketinformatie bekerwedstrijd FCE tegen Willem II

Verkoop bekerduel nu van start!

Dinsdag 18 oktober speelt FC Eindhoven in de eerste ronde van de KNVB Beker een thuiswedstrijd tegen Willem II. De wedstrijd in het Jan Louwers Stadion begint om 18:45 uur. De kaartverkoop voor deze wedstrijd is nu van start!

Seizoenkaarthouders kunnen deze wedstrijd niet met hun seizoenkaart bezoeken. Zij kunnen via de ticketshop voor vijf euro een ticket kopen. Overige tickets hebben dezelfde prijzen als bij competitiewedstrijden van de Blauwwitten. Supporters zonder seizoenkaart kunnen voor tien euro een ticket kopen. Leden van Club 1909 hebben apart bericht gehad over hun tickets. De verkoop is strikt alleen voor FC Eindhoven supporters. Er kan dan ook om legitimatie worden gevraagd bij de toegang tot het stadion.

Let op! Het is niet mogelijk om op de dag zelf tickets te kopen aan de stadionkassa’s vanwege veiligheidsrestricties. De onlineverkoop sluit al op maandag 17 oktober om 12:00, dus ben er snel bij!