Seizoenkaarten Klaar voor Ophalen

Het is bijna zover. Over minder dan twee weken is de start van het nieuwe seizoen! Volgende week vrijdag 9 augustus om 20:00 uur gaat de bal weer rollen in het Jan Louwers Stadion. We trappen af met een thuiswedstrijd tegen FC Den Bosch, en we kunnen niet wachten om samen met jullie het seizoen te beginnen!

Ophalen Seizoenkaarten: Als je een reguliere seizoenkaart hebt besteld, kun je deze nu ophalen bij het secretariaat van het Jan Louwers Stadion. We verzoeken vriendelijk om je seizoenkaart vóór de eerste wedstrijd op te halen en niet op de wedstrijddag zelf, om drukte te vermijden.

Openingstijden Receptie: Het secretariaat is de hele week tijdens de reguliere kantooruren van 9:00 uur tot 17:00 open. Om het voor iedereen mogelijk te maken de seizoenkaarten op te halen, hebben we daarnaast extra openingstijden ingevoerd:

• Woensdag 31-07-2024: is het secretariaat langer geopend tot 20:00 uur (i.p.v.. 17:00 uur)
  • Op zaterdag 03-08-2024 zijn we eenmalig in het weekend geopend van 10:00 uur tot 13:00 uur
  • Maandag 05-08-2024: is het secretariaat ook langer geopend tot 20:00 uur (i.p.v. 17:00 uur)
  • Woensdag 07-08-2024: is het secretariaat langer geopend tot 19:00 uur (i.p.v.. 17:00 uur)

Alternatieve Ophaalmomenten: Als de bovenstaande tijden écht niet uitkomen, kun je telefonisch (040-2112967) contact met ons opnemen om een andere ophaaltijd af te spreken.

Verzenden: Opsturen is ook mogelijk, maar hiervoor worden verzendkosten in rekening gebracht. Neem telefonisch (040-2112967) of via de mail (ticketing@fc-eindhoven.nl) contact met ons op als je hiervoor kiest.

Let op! Deze seizoenkaart hoef je aan het einde van dit seizoen niet weg te gooien, deze pas blijft meerdere seizoenen in gebruik. Bij verlenging van je seizoenkaart voor het seizoen 2025-2026 blijft deze kaart dus actief.

Plus-seizoenkaarthouders: Supporters die een Plus Seizoenkaart hebben besteld, krijgen later bericht over de aflevering van hun seizoenkaartpakket. De Plus Seizoenkaart hoef je dus niet op te halen.

Fijn dat jullie er bij zijn! En tot snel in het Jan Louwers Stadion!