Security Network toegetreden tot FCE Connect

FC Eindhoven en Security Network hebben de handen ineen geslagen. Security Network is de nieuwe partner op het gebied van beveiliging.

John Warrink, mede eigenaar Security Network: “Bijna een jaar geleden vroeg Tom mij om ‘af en toe even bij te springen’ in zijn bedrijf, Security Network. Tom had te horen gekregen ziek te zijn. In de periode die volgde mocht ik vanuit mijn rol als ‘vliegende keep’ (en als sponsor bij FC Eindhoven) de gesprekken met FC Eindhoven aangaan over een partnership tussen Security Network en FC Eindhoven. Dit partnership maakte Tom enorm trots: sinds de start van het voetbalseizoen 2022-2023 is Security Network de beveiligingspartner van FC Eindhoven bij de thuiswedstrijden in het Jan Louwers Stadion. Hoe waardevol deze samenwerking is bleek toen Günther Peeters en Marcel van den Bunder besloten om Tom op zijn verjaardag thuis te verrassen met een officieel wedstrijdshirt van Macron.”

Commercieel manager Marcel van den Bunder over deze bijzondere samenwerking: “Natuurlijk zetten we stappen met onze partners Security Network en Interro op het gebied van veiligheid vanuit de gastvrijheidsgedachte, maar het bijzondere en unieke van deze samenwerking is de persoonlijke situatie waarin oprichter Tom de Klerk zich bevindt. Het raakt ons dat Tom ondanks het feit dat hij ongeneeslijk ziek is per se deze samenwerking met ons wilde aangaan. Een partnership draait ook om de persoonlijke verhouding tussen mensen en gaat verder dan alleen ‘return on investment’. Het zal ons zwaar vallen om op korte termijn Tom te moeten gaan missen maar met John Warrink en alle andere collega’s zullen wij het partnership in zijn nalatenschap inhoud geven.

Over Security Network
Security Network is uw partner op het gebied van Hospitality & EvenementenBeveiligingRecherche en Opleidingen. Security Network bestaat uit een team professionals dat multidisciplinair werkt en snel handelt. Dat maakt ons onderscheidend in de security wereld.