Peter Kruizinga en Jens van Son benoemd tot erelid van FC Eindhoven

Woensdag 4 mei zijn Peter Kruizinga en Jens van Son benoemd tot erelid in zilver bij FC Eindhoven.

Peter Kruizinga is vele jaren actief geweest voor FC Eindhoven. Peter is vier jaar werkzaam geweest bij de jeugd van FC Eindhoven voordat hij begon als teammanager bij het eerst elftal. Deze functie heeft hij 9 jaar op uitmuntende wijze vervuld. Voor al deze werkzaamheden is hij benoemd tot erelid in zilver.

Jens van Son nam bij de wedstrijd tegen FC Emmen afscheid van het thuispubliek. Na het laatste fluitsignaal in de play-off ’s voor FC Eindhoven stopt zijn lange carrière. Jens is een karaktervolle speler en van onschatbare waarde geweest voor FC Eindhoven. Negen seizoenen kwam Jens uit voor FC Eindhoven. Daarin speelde hij 261 competitie- en bekerwedstrijden en maakte in totaal 26 doelpunten. Voor zijn verdienste als speler is Jens benoemd tot erelid in zilver.