Nigel Bertrams stopt met profvoetbal

Bertrams laat profvoetbal achter zich

Onze doelman Nigel Bertrams heeft aangekondigd te gaan stoppen met profvoetbal. De geboren Bestenaar heeft al langere tijd last van blessures en kiest nu voor zichzelf. Een keuze die wij als FC Eindhoven respecteren en ondersteunen.

Nigel Bertrams kwam in de zomer van 2021 naar FC Eindhoven en speelde in zijn eerste seizoen alle wedstrijden. Alleen in de seizoensopener tegen FC Volendam moest de doelman vroegtijdig naar de kant. In de rest van de wedstrijden bleek Nigel Bertrams meerdere malen een uitstekende sluitpost voor de Blauwwitten. Ook dit seizoen was Nigel Bertrams in alle competitiewedstrijden actief en opnieuw een zeer betrouwbare doelman die geliefd is bij de achterban. Hij miste in de competitie en beker geen minuut.

De man uit Best kwam in totaal 84 keer in actie voor de Blauwwitten en hield hierin 24 keer ‘de nul’. Nigel Bertrams won in zijn tijd bij FCE ook eenmaal de eretitel ‘Beste doelman van de Periode’. FC Eindhoven wil Nigel enorm bedanken voor alles wat hij de afgelopen twee jaar voor de club heeft betekent.

Nigel Bertrams, BEDANKT!