Nieuw ticketingplatform live

Het nieuwe ticketingplatform Tymes4 van FC Eindhoven is live. De nieuwe ticketshop is via www.fc-eindhoven.nl/tickets bereikbaar. Vanaf nu is het dan ook weer mogelijk om een seizoenkaart aan te schaffen.

Seizoenkaarthouders uit het seizoen 2023-2024 en ClubCardhouders ontvangen in juli een persoonlijke mail met daarin informatie over het nieuwe platform. Seizoenkaarthouders en ClubCardhouders dienen in het nieuwe systeem een account te activeren en een nieuw wachtwoord aan te maken. Ook als je al een nieuwe seizoenkaart hebt aangeschaft!

Dat doe je via de volgende stappen:

1. Klik onder ‘Eerste keer inloggen’ op ‘Account aanmaken’;
  2. Kies hier voor ‘Ik ben bekend bij de club’;
  3. Hier vragen we jouw relatienummer (begint met 93, 27, 76 of met een E) en postcode in te vullen
  4. Klik op ‘Controleren’
  5. Controleer jouw persoonlijke gegevens en vul aan waar nodig, e-mailbevestiging is verplicht om door te kunnen gaan
  6. Klik op ‘Registratie voltooien’
  7. Je ontvangt nu op jouw e-mailadres een bericht om je account te activeren en een nieuw wachtwoord aan te maken

Middels onderstaande video zijn alle stappen door te lopen.

Heb je al een seizoenkaart besteld? Naar verwachting worden de seizoenkaarten eind juli uitgegeven.

Vragen en/of opmerkingen over kaartverkoop? Neem contact op via ticketing@fc-eindhoven.nl.