Limouri komt verdediging versterken

Jonge verdediger maakt stap van Sparta naar FCE

Farouq Limouri (20) komt de Eindhovense verdediging versterken. De jonge verdediger komt over van Sparta en heeft voor een seizoen getekend, de club heeft een eenzijdige optie om het contract met een seizoen te verlengen.

Limouri begon zijn carrière in de jeugd van Feyenoord, alvorens hij vanaf 2018 meerdere jeugdelftallen van Sparta Rotterdam doorliep. De centrale verdediger schopte het tot Jong Sparta en maakte de afgelopen twee seizoenen minuten in de Jack’s League (Tweede Divisie). In het seizoen 2020-2021 maakte de Rotterdammer zijn debuut op 17-jarige leeftijd in het betaalde voetbal op huurbasis voor Telstar tegen FC Eindhoven. Farouq speelde in verschillende jeugdteams van het Nederlands Elftal.

Technisch manager Marc Scheepers: “Farouq heeft zich bij Jong Sparta bij ons in de kijker gespeeld. In een fysiek sterke competitie als de Tweede Divisie hield hij zich goed staande als centrale verdediger en had hij een dragende rol. Bij ons kan hij de volgende stap zetten in zijn carrière.”

Welkom bij de club Farouq!