Infor nieuwe shirtsponsor FC Eindhoven

De Blauwwitten verwelkomen Infor vanaf het seizoen 2022-2023 als shirtsponsor. Het internationale softwarebedrijf heeft zich voor drie seizoenen verbonden aan FC Eindhoven. Het logo van Infor prijkt vanaf het nieuwe seizoen op de achterzijde (onder het rugnummer) van de shirts van de Profs. Met het sponsorship ondersteunt Infor FC Eindhoven in het realiseren van hun sportieve doelstellingen.

Met Infor bindt FC Eindhoven een internationale softwareleverancier. Het toonaangevende bedrijf levert complete cloudoplossingen voor bedrijven in specifieke markten, in het bijzonder Food & Beverage, Groothandel & Distributie en in de Maakindustrie. Wereldwijd vertrouwen meer dan 60.000 organisaties op Infor als het gaat om het optimaliseren van bedrijfsprocessen alsmede het realiseren van digitale transformaties.

“FC Eindhoven is enorm verheugd op deze samenwerking met Infor”, zegt Algemeen Directeur Günther Peeters. “Infor is net zo ambitieus en innovatief als wij, mede daarom vormen we een goede match! Dat een groot internationaal bedrijf als Infor zich voor drie jaar aan FCE en de regio verbindt bewijst dit.”

“Bij Infor ondersteunen we innovatie en digitale transformatie van bedrijven wereldwijd”, aldus Hein Kivits, Senior Sales Director van Infor in de Benelux. “Daarin is Nederland voor ons een belangrijke markt, en Eindhoven in het bijzonder. Deze omgeving staat bekend om zijn hoge industriële standaard. Van hightech engineering tot industriële productie en van verkoop van producten tot het leveren van diensten. Voor ons staat FC Eindhoven voor het innovatieve karakter dat deze regio kenmerkt. We zijn enorm blij om de club te ondersteunen in de groeiambities waarin we ook onze eigen organisatie herkennen.”

V.l.n.r.: Thijs Goossens – Channel Director Infor, Günther Peeters, Hein Kivits – Senior Sales Director Infor