Het eerste Pre-Match Diner met H&R catering was een schot in de roos!

Afgelopen vrijdag trapten we af met ons allereerste pre-match diner met H&R Catering en wat een succes was het! Onze gasten hebben genoten van een heerlijk Oosters buffet, en de sfeer zat er vanaf het begin goed in. Dankzij H&R Catering stond er een buffet om van te smullen, een perfecte warming-up voor de wedstrijd!

Dit was pas de aftrap van wat een topseizoen gaat worden met H&R Catering als vaste speler in onze Businessclub. Bij iedere thuiswedstrijd gaan zij ervoor zorgen dat onze pre-match diners net zo smaakvol zijn als een perfecte assist! Met hun ervaring weten ze precies hoe ze de juiste ambiance creëren, zodat jij en je tafelgenoten kunnen genieten van heerlijke gerechten in een relaxte sfeer.

Of het nu gaat om een snelle hap, een uitgebreid diner, of zelfs een volledig verzorgde avond inclusief bediening en entertainment, H&R Catering scoort altijd. Ze stemmen alles af op jouw wensen, zodat elke bijeenkomst groot of klein, zakelijk of privé een voltreffer is. Met hun ervaring op het veld van catering wordt iedere avond een winnaar!

Dus, was je er afgelopen vrijdag niet bij? Geen zorgen, er komen nog genoeg kansen om aan te schuiven. Meld je via de FCE Connect app snel aan voor het volgende pre-match diner en laat je opnieuw verrassen door het heerlijke eten van H&R Catering. Kom gezellig samen met andere Blauwwitters, geniet van het eten en juich onze jongens naar de overwinning!

Tot de volgende thuiswedstrijd en natuurlijk: alvast eet smakelijk!

Al onze FCE Businessleden kunnen zich aanmelden voor onze activiteiten en Pre-Match diners. Nog geen lid, maar wil jij graag een keer aanwezig zijn bij een van onze activiteiten of diners?

Neem dan per mail of telefonisch contact op met onze commercie afdeling via: commercie@fc-eindhoven.nl I 040-211 29 67