Geen publiek bij FC Eindhoven – FC Marlène

Eredivisie Zaalvoetbal

Morgen staat de competitiewedstrijd FC Eindhoven – FC Marlène op het programma. Helaas wordt deze wedstrijd zonder publiek gespeeld.

Wij hebben te maken met het Indoor sportcentrum als tijdelijke GGD-locatie. In goed overleg met gemeente en andere verantwoordelijke instanties is er besloten dat het Indoor Sportcentrum Eindhoven rondom deze wedstrijd niet openbaar toegankelijk zal zijn.
Voor clubcardhouders en vrijwilligers van FC Eindhoven wordt een uitzondering gemaakt en is er een beperkt aantal plaatsen beschikbaar. Ben je clubcardhouder of vrijwilliger, neem dan gerust contact op via fred@fc-eindhoven.nl

De wedstrijd is wel te volgen via een livestream. Deze livestream zal te vinden zijn op de website van Eredivisie Zaalvoetbal (https://eredivisie-zaalvoetbal.nl/).

Onze volgende thuiswedstrijd is op vrijdag 01 oktober tegen ASV Lebo (beker). Wij gaan er van uit dat het Indoor Sportcentrum Eindhoven dan volledig beschikbaar is en we dan weer supporters normaal zullen mogen ontvangen.

Dank voor uw begrip

Bestuur FC Eindhoven