Garden komt over van Sparta

Talentvolle spits tekent bij FC Eindhoven!

David Garden (18) komt over van Sparta Rotterdam. De jonge spits heeft bij FC Eindhoven voor twee seizoenen getekend, de club heeft een eenzijdige optie bedongen om het contract met een jaar te verlengen.

Garden is een centrumspits en afkomstig uit de jeugdopleiding van Sparta. De afgelopen seizoenen maakte de Rotterdammer minuten in de Tweede Divisie voor Jong Sparta. Afgelopen seizoen scoorde de spits 6 doelpunten in 26 duels.

“David is een talentvolle spits met veel potentie”, zegt technisch manager Marc Scheepers. “In de Tweede Divisie maakte hij op jonge leeftijd al minuten en wist hij ook meteen impact te maken met zijn doelpunten. Bij ons kan hij de komende jaren laten zien wat hij nog meer in huis heeft.”

Welkom bij de club, David!