Ga mee met onze Awaydays

Volgende week is de eerste uitwedstrijd

Volgende week vrijdag is de eerste uitwedstrijd van de Blauwwitten. 16 augustus om 20:00 uur begint de wedstrijd tegen Telstar!

Ook dit seizoen gaan we met de bus naar de uitwedstrijden van onze Blauwwitten, maar er zal wat veranderen. Door verhoogde kosten van de bus en toegangskaarten, was er helaas geen andere optie om de prijzen iets te verhogen.

Seizoenkaarthouders betalen €25,00,- en niet-seizoenkaarthouders €32,50. Dit is inclusief toegangskaart.Café 1909 zal 45 minuten voor vertrek open zijn. Vooraf zullen wij zelf de drank verzorgen. Een consumptie kost €2,00,- en 6 voor €10,00,-.

Ga jij met ons mee om de mannen toe te juichen tijdens de aller eerste uitwedstrijd van het seizoen? Koop dan hier je tickets en tot snel!