FRITS en FC Eindhoven: Een sterke samenwerking voor inspirerende Blauwwitte verhalen

Wat zijn we trots op onze samenwerking met FRITS, hét toonaangevende leesmagazine voor de regio Eindhoven! Sinds november 2008 verbindt FRITS de regio door inspirerende verhalen en innovaties te delen, en we zijn blij dat ze al jaren onze trouwe mediapartner zijn.

Naast dat we regelmatig onze mooie Blauwwitte verhalen mogen delen in hun eigen magazine, is FRITS onmisbaar in de productie van ons eigen FC Eindhoven magazine. Samen brengen we het beste van FC Eindhoven tot leven. Jaarlijks creëren we drie prachtige magazines: twee die de hele club in de schijnwerpers zetten en één die speciaal gericht is op FCE Business. FRITS ondersteunt ons op het gebied van redactie, fotografie en vormgeving, en zorgt ervoor dat onze Blauwwitte verhalen op de mooiste manier worden verteld.

De gloednieuwe september editie van het FC Eindhoven magazine is net verschenen en ligt nu vers van de pers in het Jan Louwers Stadion! Deze editie zit boordevol inspirerende verhalen over heel het Blauwwitte bolwerk, van opkomende talenten en boeiende interviews met spelers en staf tot inzichten in het reilen en zeilen achter de schermen. Een absolute must-read voor iedereen met een Blauwwit hart of die FC Eindhoven een warm hart toedraagt.

Wil je niets missen van de laatste ontwikkelingen en bijzondere verhalen binnen de club? Kom dan snel langs in ons stadion en haal jouw exemplaar op. Wil je graag een paar exemplaren van verschillende edities voor bijvoorbeeld op je leestafel, in de wachtruimte of in de lobby? Laat het ons weten, dan brengen we ze graag bij je langs.

Dankzij onze samenwerking met FRITS kunnen we onze fans en businessleden blijven inspireren en informeren. We kijken uit naar nog meer mooie edities die volgen. Tot snel in het stadion en veel leesplezier! 💙🤍