FCE O13 speelt Leo Rijpert Cup

Afgelopen weekend zijn de laatste wedstrijden van dit voetbalseizoen gespeeld. Benieuwd hoe het deze ploegen is vergaan? Dat lees je in deze wekelijks terugkerende rubriek, waarin we terugkijken naar de resultaten van het afgelopen weekend.

FCE O12 verliest ruim
Afgelopen zaterdag nam de O12 het op tegen Leuven O12. De wedstrijd werd in vier kwarten van twintig minuten gespeeld. Leuven was de sterkere ploeg en maakte uiteindelijk acht doelpunten. De Blauwwitten kwamen nog wel twee keer tot scoren door doelpunten van Sam de Wert en Djahnairon Michiels. De wedstrijd eindigde in een 2-8 nederlaag.

FCE O13 speelt Leo Rijpert Cup
Voor de O13 stond afgelopen zondag de Leo Rijper Cup bij RSC Alliance op het programma. Het deelnemersveld bestond uit Nederlandse en Belgische topploegen. De O13 eindigde uiteindelijk op de derde plaats. Mats Karijopawiro werd uitgeroepen als beste keeper en Mohammed Allahjabou won de prijs van beste speler.

FCE O16 wint oefenduel
De O16 speelde afgelopen weekend een oefenwedstrijd tegen De Graafschap. De Eindhovenaren kwamen in de eerste helft met 2-0 achter. Na de rust wisten de Blauwwitten zich te herpakken. Ries Middelkoop maakte op aangeven van Aran Kochar de aansluitingstreffer. Nog geen minuut later schoot Evan Driessen de gelijkmaker binnen door een assist van Milan van Grunsven. In de slotfase maakte keeper Justin Manders de winnende treffer. De wedstrijd eindigde in een 2-3 overwinning.