FCE en Swinkels Family Brewers, samen nog Blauwwitter.

Nieuw pils op tap!

Per 1 januari 2023 zal er uit de tapkranen van het Jan Louwers stadion Bavaria pils gaan stromen. Swinkels Family Brewers gaat per het nieuwe jaar de samenwerking met FC Eindhoven aan. Een partnership dat niet alleen de BVO omvat, maar ook de amateurtak zal gaan bevoorraden.

De samenwerking, die voor tenminste 5 jaar is afgesloten past in de toekomst visie van FC Eindhoven en het Blauwwitten bolwerk, die vooral gericht is op regionale verankering door intensieve samenwerking met bedrijven, die hun wortels hebben in onze regio. De samenwerking blijft niet alleen beperkt tot de Betaald Voetbal Organisatie, maar ook de volledige amateurtak zal per 1 januari mee overstappen naar Bavaria!

Algemeen Directeur Günther Peeters en commercieel manager Marcel van den Bunder zijn trots op de nieuwe samenwerking: “Naast het verstevigen van het Blauwwitten bolwerk door ook de amateurtak te betrekken bij deze hernieuwde samenwerking, hebben we met Bavaria een partij in huis gehaald, die niet alleen zoals wij waarde hecht aan regionale verankering, maar ook maatschappelijke doelenstelt en er zo voor alle Eindhovenaren te zijn. Dat er gekozen is voor een samenwerking van tenminste 5 jaar met de intentie om voor eenzelfde periode aansluitend te verlengen zegt veel over het wederzijdse vertrouwen in de toekomst!”

Noud Swinkels van Swinkels Family Brewers is ook blij op de vernieuwde samenwerking: “Swinkels Family Brewers is als regionale bierbrouwer trots op de nieuwe samenwerking met FC Eindhoven voor zowel de BVO als amateurs. Een sterk regionaal partnership voor beide organisaties en supporters met de bekende blauw witte kleuren die voor beide voetbalclubs als de Bavaria bierbrouwerij zo vertrouwd zijn.”

Ook het bestuur van de amateurtak is blij hoe deze deal tot stand is gekomen: Voorzitter Willem van Dullemen vertelt: “Hand in hand met de Betaald Voetbal Organisatie, kijken wij er enorm naar uit om met Bavaria als grote en belangrijke regionale speler onze Blauw Witte passie te verwezenlijken. Ons partnerschap biedt mooie kansen tot verdere ontwikkeling van onze vereniging en het Bolwerk op sportief, sociaal, zakelijk en maatschappelijk vlak.”