FCE en Smurfit Kappa gaan samen voor een schone toekomst

Nieuw FCE Connect excellent lid!

FC Eindhoven is trots om te kunnen aankondigen dat het Smurfit Kappa Recycling mag verwelkomen als nieuw Excellent lid van FCE Connect. Het recyclingbedrijf gaat samen met de club werken aan een schoner, groener en duurzamer Jan Louwers Stadion.

Manager Recycling Edwin Knipmeyer: “Smurfit Kappa Recycling is altijd op zoek naar samenwerkingsverbanden in de regio. Als grote speler in het recyclen van oud papier naar nieuwe grondstoffen hebben we een uniek concept waarbij we onze expertise graag delen met onze partners. In FC Eindhoven hebben we een interessante businesspartner gevonden waarbij sponsoring, zichtbaarheid en sportiviteit samenkomen. Uw papierafval, onze grondstof!!

Commercieel manager Marcel van den Bunder van FC Eindhoven is blij met de nieuwe samenwerking: “Bij FC Eindhoven zijn we zeer actief bezig om de club te verduurzamen en ons oud papier/kartonafval zo groen mogelijk te verwerken. Door de hulp van Smurfit Kappa Recycling kunnen we dit proces naar een nieuw niveau tillen!”

Smurfit Kappa Recycling Nederland is dé partner op het gebied van inzameling en verwerking van oud papier- en kartonafval. Met depots in Eindhoven, Bladel en Roermond en eigen papierfabrieken in Roermond en Renkum is Smurfit Kappa een van de grootste in Nederland. Met verschillende typen inzamelmiddelen kan Smurfit Kappa Recycling u volledig ontzorgen op het gebied van papier- en kartonafval.