FCE Connect op bezoek bij TRICORP

FCE Connect op bedrijfsbezoek bij Tricorp | Look Like A Team, Work Like A Team!

Maandag 6 februari is FC Eindhoven met de Connect-leden op bedrijfsbezoek bij TRICORP in Gilze geweest. Met zekerheid kan gezegd worden dat dit een bedrijf is dat grote indruk heeft gemaakt op de sponsorgroep.

Na een rondleiding door het nieuwe pand van TRICORP was aansluitend een walking dinner alvorens de sponsoren de avond vervolgden met de uitwedstrijd tegen Willem II. Met een bus werd de sponsorgroep naar TRICORP gebracht, en daarna vervolgden zij hun weg naar het stadion van Willem II om daar de wedstrijd Willem II – FC Eindhoven live te volgen. Helaas werd de wedstrijd niet gewonnen, maar dit heeft niet af mogen doen aan de gezellige sfeer die er ontstond tussen de meegereisde businessclubleden.

Graag willen wij TRICORP nogmaals bedanken voor het gastvrije ontvangst en de goede verzorging deze dag.