FC Eindontwerp 3

Voor de derde thuiswedstrijd van dit seizoen is het de beurt aan Marc Koppen

‘FC Eindontwerp’. Een supporters-initiatief uit de creatieve hoek van het Jan Louwers Stadion met een heel eenvoudig concept, elk thuiswedstrijd-affiche van dit seizoen wordt door verschillende vormgevers/kunstenaars ontworpen uit designstad Eindhoven. Voor de derde thuiswedstrijd van dit seizoen de beurt aan Marc Koppen.

Marc heeft zijn sporen dik verdiend in de nationale ontwerpscene. Hij ontwerpt voor kunst, cultuur én een Eindhovense voetbalclub. Zijn fanatieke liefde voor voetbal heeft hem tijdens juichmomenten verschillende gekneusde ribben opgeleverd. Maar dat heeft Marc, woonachtig in het centrum van onze stad, er niet van weerhouden om met dezelfde passie en gedrevenheid het volgende affiche te maken binnen de reeks ‘FC Eindontwerp’.