FC Eindhoven presenteert speciale voorbereiding shirts

Woensdagavond speelt FC Eindhoven de eerste oefenwedstrijd in de voorbereiding. In Roosendaal tegen RBC zullen de Blauwwitten voor het eerst in een speciaal voorbereiding shirt van kledingpartner Macron aantreden. De officiële wedstrijdtenues worden op een later moment gepresenteerd in verband met een vertraagde levering vanwege corona gerelateerde problemen bij de productie in China.

Wit-blauw en grijs-blauw
Beide shirts bevatten een herkenbaar puntjes patroon dat via de mouwen overloopt in de rest van het shirt. Zo is er een witte variant met blauwe accenten en een shirt met een grijze basis met lichtblauwe details. Beide shirts zijn voorzien van de shirtssponsoren inclusief nieuwkomers BetCity en Infor op de achterkant van het shirt.

De voorbereiding shirts van FC Eindhoven zijn niet verkrijgbaar in de FCE Fanstore.